In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ارسل هدايا لأصدقائك على تويتر عن طريق gwitr

بواسطة أحمد علاء 10/11/2012 5:00:00 AM

Gwitr هو عباره عن تطبيق يتيح لك في تويتر ارسال هدايا افتراضيه مجانيه لمستخدمين اخرين , ويمكنك ايضاً من الاختيار من بين مجموعة متنوعة كبيره من الصور , وبعد ذلك ارسالها في وقت الحدث .

فمثلاً يمكنك ارسال هديه – كعكه ? في عيد ميلاد مع وقت الحدث – وقت عيد ميلاد صديقك او قريبك – حيث أن هناك العديد من الهدايا التي تركز على مثل هذه الاحداث كعيد الميلاد واعياد الحب و .. الخ , كما يمكنك ايضاً من تحميل الهدايا التي قمت بإرسالها الى اصدقائك .

رابط التطبيق