In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

LG تكشف عن الأجهزة التي ستحصل على التحديث إلى الاندرويد 4.1

بواسطة أحمد علاء 10/17/2012 1:00:00 AM

بينما تستعد LG لطرح هاتف Nexus الخاص بجوجل و الذي سيعمل على آخر إصدار من نظام الاندرويد 4.2 المرتقب طرح مع الجهاز, كشف الشركة الكورية LG اليوم عن الأجهزة التي ستحصل على تحديث نظام تشغيلها إلى الإصدار 4.1 من الاندرويد "جيلي بين".

و سيكون هاتف LG Optimus LTE II الأول في السلسلة, حيث سيحصل الجهاز على "جيلي بين" في الشهر المقبل ليتبعه بعد ذلك في شهر ديسمبر هاتف LG Optimus G الذي يعتبر النواة الأساسية لهاتف LG Nexus القدم.

أما في الربع الرابع من السنة القادمة 2013 سيحصل كل من هاتف LG Optimus Vu و LG Optimus Vu II على الإصدار 4.1 من نظام الاندرويد.
لحد الآن الهواتف الأربعة السالفة الذكر هي التي كشفت عنها الشركة بشكل رسمي.

المصدر