In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تقوم بتحديث الأوفيس إلى المرحلة النهائية

بواسطة أحمد علاء 10/21/2012 8:51:00 PM

واحدة من أهم النقط الربحية فى بيع أنظمة ويندوز للأجهزة اللوحية هى النسخة الكاملة من مايكروسوفت أوفيس 2013 سواء للمنزل أو للطلبة .
النسخة المدرجة ضمن الأجهزة اللوحية مثل الجهاز اللوحى الجديد من مايكروسوفت Surface و الذى أعلن عنه من قبل يتوقع أن تكون النسخة النهائية و التى سيعلن عنها فى الحدث القادم حتما أو على الأكثر فى نوفمبر القادم .

على الرغم من ان توقعات مايكروسوفت الأصلية أكدت بعض المواقع الإخبارية التقنية العالمية أن النسخة النهائية من مايكروسوفت أوفيس 2013 بدأت فى الوصول إلى التحديث الجديد من ويندوز الذى سيعلن عنه قريبا فى السادس و العشرين من أكتوبر القادم .

المصدر