In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تطبيق فيس بوك و تويتر يختفي من منصة Xbox

بواسطة أحمد علاء 10/22/2012 9:09:00 PM

إن كنت من مستخدمي منصة الألعاب Xbox الخاصة بمايكروسوفت و لاحظت اختفاء كل من تطبيق فيس بوك و تويتر فعلم أن النظام سليم و أن الأمر بيد مايكروسوفت التي قررت حذف التطبيقين من منصتها لإعطاء المزيد من الاهتمام للانترنت اكسبلور.

xbox

فبعد أن أدرجت مايكروسوفت تطبيق فيس بوك سنة 2009 في منصة Xbox قررت هذا الأسبوع إزالته بعد مضي ثلاث سنوات من اعتماده, لتفاجئ الكل بهذا القرار الذي لم يرضي شريحة كبيرة من مستخدمي Xbox 360 , بعض المستخدمين الذين يحتفظون بالتطبيقين يمكنهم الاستمرار في العمل عليهما لكن عندما ستطرح مايكروسوفت التحديث الجديد يوم الثلاثاء القادم 23 من أكتوبر سيختفي التطبيقان كليا من Xbox مع الاحتفاظ بهما في خدمة Xbox Live.

المصدر