In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مصر تحجب تطبيق الدردشة Signal

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/20/2016 11:22:00 AM
مصر تحجب تطبيق الدردشة Signal
أعلنت اليوم شركة Open Whisper Systems المطورة لتطبيق الدردشة الآمن Signal على حسابها الرسمي على تويتر أن مصر حجبت التطبيق وأصبح لا يعمل لدى المستخدمين في البلد.


 
تطبيق Signal تطبيق للدردشة يشبه تطبيق واتساب ويُمكن من خلاله إجراء دردشة نصية أو محادثات صوتية وتكون المحادثات التي تتم عليها مشفرة بشكل كامل وكذلك يدعم إرسال الرسائل ذاتية التدمير.
 
شركة Open Whisper Systems ذكرت على تويتر إنها ستعمل الفترة القادمة على فك الحجب الذي حدث على التطبيق في مصر وتنصح في الوقت الحالي بإستخدام VPN أو Tor للتغلب على هذه المشكلة.




أندرويد iOS مصر Signal