In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

وداعاً CyanogenMod أهلاً Lineage

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/25/2016 3:14:00 PM
وداعاً CyanogenMod أهلاً Lineage
ذكرنا لكم بالأمس أن شركة سيانوجين أعلنت إنها ستوقف خدماتها وروم CyanogenMod بداية من يوم 31 ديسمبر ويعتبر الروم واحد من أفضل رومات أندرويد إذا لم يكن هو الأفضل ولديه عدد كبير من المستخدمين.
 
اليوم فريق من المطورين العاملين على روم CyanogenMod أعلنوا إنهم سيقوموا بتطوير نسخة جديدة من الروم باسم جديد وذلك لكي يظل الروم متواجد وسيُطلق على الروم اسم Lineage.
 
ويُمكنك عمل متابعة للحساب الرسمي الخاص بروم Lineage على تويتر من هنا وعلى فيسبوك من هنا وعلى جوجل بلس من هنا ويُمكنك على الإطلاع على الموقع الرسمي من هنا ولكنه مازال تحت التطوير.


أندرويد سيانوجين سيانوجين مود Lineage