In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نسخة جديدة من متصفح الفايرفوكس لهواتف الاندرويد

بواسطة أحمد علاء 10/29/2012 8:39:00 PM

حصلت يوم أمس نسخة متصفح الفايرفوكس الخاصة بنظام تشغيل الاندرويد على تحديث جديد يحمل رقم الإصدار 16.0.2, و يعد متصفح الفايرفوكس من ابرز البرامج الخاصة بتصفح الانترنت على شبكة الانترنت لكثرة الإضافة التي تميزه.

اما نسخة البرنامج العاملة على نظام الاندرويد فتقدم العديد من المزايا للمستخدم من سرعة في الاتصال, و تحسين جودة مشاهدة الفيديو على المتصفح, و دعم النسخة الجديدة من لغة الـ HTMLHTML 5 ", بالإضافة إلى خاصية الاضافات Add-ons و المتمثلة في (Adblock Plus, AutoPager, NoScript, LastPass, Full Screen mobile...)

النسخة الجديدة من التطبيق متوفرة للتحميل المجاني و هي متوافقة مع نظام الاندرويد ابتداء من الإصدار 2.2 فما فوق و حجمها 19 ميغابايت, للتحميل من هنا.

المصدر