In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صورة مسربة لتصميم هاتف LG Nexus 4

بواسطة أحمد علاء 10/28/2012 9:22:00 PM

عما قريب ستطرح جوجل الإصدار الرابع من هاتف Nexus الذي ستتولى صنعه هذه المرة LG المصنع الثاني للأجهزة الالكترونية في كوريا الجنوبية بعد سامسونج التي كان لها السبق مع HTC في صنع النسخ السابقة من هاتف Nexus.

و سيأتي هاتف Nexus كعادة جوجل مع آخر نسخة من نظام الاندرويد الإصدار 4.2, مع حجم ذاكرة 8 و 16 غيغابايت, كما أن هاتف Nexus 4 سيتمتع بتقنية الشحن اللاسلكي من خلال التحريض المغناطيسي لتصبح بذلك النسخة الرابعة لهاتف Nexus أول نسخة من سلسلة Nexus تعتمد هذه التقنية في شحن بطارية الجهاز.

و فيما يلي الصورة المسربة للهيكل التصميمي للهاتف, تتضح من خلالها الأجزاء الخارجية لهاتف Nexus 4:

صورة مسربة لتصميم هاتف LG Nexus 4

المصدر