In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نسخة Nexus 7 32Gb تظهر في متجر Depot local بسعر 249 دولار

بواسطة أحمد علاء 10/30/2012 8:55:00 PM

كان من المنتظر اليوم أن تكشف جوجل عن النسخة الجديد من جهازها أللوحي Asus Nexus 7 التي ستأتي بحجم 32Gb لكن مرور إعصار ساندي بولاية نيويورك يعكر صفو مؤتمر جوجل المنتظر فيه أيضا الإعلان عن هاتف Nexus 4 الذي سيأتي بشاحن لاسلكي كما هو مبين في الصور.

شاحن Nexus

و على غير ما أفادت به الشائعات بالنسبة لنسخة الجديدة من جهاز Nexus 7 حجم 32Gb , فان الجهاز سيأتي بالإصدار 4.1 من نظام الاندرويد "جيلي بين" و ليس بالنسخة الأخيرة 4.2.
أما سعره فهو نفس سعر نسخة 16Gb التي اصبح سعرها 199 دولار نفس سعر نسخة 8Gb, مما يبدو أن جوجل تنوي التخلي عن Nexus 7 8Gb بدل نسخة 16Gb التي تحدثت بشأنها الشائعات.

المصدر 

مصدر صورة الشاحن