In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مبيعات Nexus 7 تقارب المليون فى شهر

بواسطة أحمد علاء 11/1/2012 4:38:00 AM

قاربت مبيعات شركة Asus للجهاز اللوحى Nexus 7 من مليون فى شهر واحد وفق تقارير جريدة الوول ستريت .
" فى البداية كان على سبيل المثال 500 ألف وحدة لكل شهر و بعدها أصبحت ما يقرب من 600 ألف ثم 700 و الشهر الماضى قاربت من 1 مليون " هذا ما أكد عليه المدير المالى لشركة Asus .

Nexus 7
 
بدأ الجهاز اللوحى فى الشحن فى يوليو 2012 و تم استقباله بطلب كثير منذ البداية و من الجدير بالذكر أن الجهاز يبلغ حوالى 7 إنشات و يعمل بنظام أندرويد النسخة جيلى بين مع دقة شاشة 1280*800 بيكسل/إنش مع معالج رباعى النواة .

Nexus 7
 
قد كشفت شركة جوجل عن تحديثاتها للجهاز Nexus 7 الأسبوع الماضى مع ذاكرة أكثر و خدمة 3G و سوف تقدم للبيع فى 13 نوفمبر القادم .

المصدر