In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Sony ستقطع الإتصال عن خدمتها الإثنين القادم

بواسطة أحمد علاء 11/11/2012 4:47:00 AM

أكدت شركة سونى أنها سوف تمنع الوصول إلى خدمة البلاى ستيشن فى أوروبا صباح الإثنين القادم و ذلك لأعمال الصيانة .
من الجدير بالذكر أن خدمة بلاى ستيشن من سونى تلعب دورا كبيرا فى مستقبل البلاى ستيشن 3 و البلاى ستيشن فيتا مع عدد كبير جدا من الألعاب موزعة رقميا عبر متجر بلاى ستيشن .

تم التأكيد من قبل شركة سونى التى أكدت على وصول الخدمة إلى الصيانة فى الفترة ما بين 6 صباحا إلى 9 صباحا ، خلال هذه الفترة لن يستطيع أصحاب البلاى ستيشن أو البلاى ستيشن 3 الوصول إلى متجر البلاى ستيشن أو حساباتهم على المتجر لم تشر شركة سونى إلى البلاى ستيشن فيتا فى إعلانها فهل سيشمل ذلك التأثير على البلاى ستيشن فيتا ام لا ؟