In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كوالكوم: هذا ليس هاتف Nokia 8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/16/2017 3:09:00 PM
كوالكوم: هذا ليس هاتف Nokia 8
منذ أيام قليلة تم نشر فيديو ونشرناه هنا على الموقع يقارن بين هاتفين واحد منهم بمعالج Snapdragon 821 والآخر بمعالج Snapdragon 835 ويتم المقارنة بينهم في درجة الثبات أثناء تصوير الفيديو ويوضح أن الأخير يعالج الأمر بشكل أفضل.
 
قناة Total Tech التي نشرت الفيديو على يوتيوب ذكرت أن هذا الهاتف هو Nokia 8 وهو رائد نوكيا القادم ولكن كوالكوم نفت هذا الأمر وذكرت أن هذا الهاتف ليس أحد هواتف نوكيا وتقول الشركة أن هذا الهاتف خاص بها وإنها تستخدم هاتف بنفس التصميم كل عام لعرض المعالجات الخاصة بها.
 
يُذكر إنه متوقع أن تكشف شركة HMD التي تمتلك حق إستخدام العلامة التجارية نوكيا عن عدد أكبر من الهواتف التي تحمل اسم الشركة خلال أحداث مؤتمر MWC 2017 الشهر القادم.


أندرويد نوكيا كوالكوم nokia 8