In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك تختبر ميزة Stories على تطبيقها الرسمي على الأجهزة المحمولة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/25/2017 7:50:00 PM
فيسبوك تختبر ميزة Stories على تطبيقها الرسمي على الأجهزة المحمولة
فيسبوك مستمرة في نقل واحدة من أهم مميزات تطبيق سناب شات وهي Stories حيث قدمت الشركة نفس الميزة في تطبيق إنستجرام المملوك لها وتختبر ميزة مشابهة على تطبيق ماسنجر والأن بدأت تختبر نفس الميزة على التطبيق الرسمي لها وتُطلق عليها اسم Facebook Stories.
 
فيسبوك تختبر الميزة الأن في إيرلندا ومتوقع أن تتوفر لعدد من الدول لغرض الإختبار قريباً وتُتيح لك الميزة وضع صور وفيديوهات مع إضافة فلترات ترفيهية والعديد من الأشياء الآخرى وتختفي الصور والفيديوهات بعد 24 ساعة مثل إنستجرام.
 
من يستعرض القصة الخاصة بك يستطيع الرد عليها من خلال الرسائل الشخصية فقط مثل إنستجرام وسناب شات ولن يتم وضع القصة التي تقوم بإضافتها على ملفك الشخصي ولن تظهر في فيسبوك إلا إذا قمت بمشاركتها بنفسك.


فيسبوك سناب شات قصص فيسبوك Facebook Stories