In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج ستضاعف الشحنات الأولى من الـ Galaxy S8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/13/2017 2:28:00 PM
سامسونج ستضاعف الشحنات الأولى من الـ Galaxy S8

وفقاً لتقرير جديد قادم من كوريا الجنوبية سامسونج ستضاعت الشحنات الأولى من الـ Galaxy S8 مقارنة بهاتف Galaxy S7 وستكون الشحنات الأولى من الـ S8 أعلى بنسبة 40% من الشحنات الأولى للـ S7.

كان ظهر من قبل تقرير يتوقع أن سامسونج هدفها بيع 60 مليون نسخة من الـ Galaxy S8 وهو أعلى من ما باعته الشركة الأعوام الماضية حيث باعت 48 مليون نسخة من الـ S7 و 45 مليون نسخة من الـ S6.

ويُقال أن سامسونج في البداية ستوفر 10 مليون لوحة OLED لهاتف Galaxy S8 وستوفر 6 مليون لوحة OLED للـ Galaxy S8+ ومتوقع أن تعلن العملاقة الكورية عن كلا الهاتفين يوم 29 مارس.



أندرويد سامسونج galaxy s8 galaxy s8 plus