In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الصوت في فيديوهات فيسبوك سيعمل بشكل تلقائي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/14/2017 10:25:00 PM
الصوت في فيديوهات فيسبوك سيعمل بشكل تلقائي

فيسبوك لديها خيار في تطبيقها الرسمي على الأجهزة المحمولة يجعل الفيديوهات تعمل بشكل تلقائي وهو خيار مفعل تلقائياً ويُمكن أن تقوم بإيقافه واليوم الشركة أعلنت عن أن الصوت في فيديوهات فيسبوك سيعمل بشكل تلقائي أيضاً.

فيسبوك تقول إذا كان خيار عمل الفيديوهات تلقائياً مُفعل وهاتفك ليس في وضعية عدم الإزعاج عندما تقوم بتصفح فيسبوك الصوت في الفيديوهات سيعمل بشكل تلقائي وتسعى الشركة من خلال هذا الأمر إلى جعل المستخدمين يشاهدوا الفيديوهات بشكل أكبر.

كذلك يُمكنك إيقاف هذا الخيار من خلال إعدادات التطبيق والبحث عن خيار Videos in News Feed Start With Sound وتحويله من On إلى Off.



أندرويد iOS فيسبوك facebook