In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الجيل القادم من نضارة Gear VR سيأتي بذراع للتحكم

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/20/2017 1:44:00 PM
الجيل القادم من نضارة Gear VR سيأتي بذراع للتحكم

سامسونج تنوي إطلاق جيل جديد من نظارة الواقع الإفتراضي Gear VR مع هاتفها Galaxy S8 واليوم ظهرت تسريبات تؤكد هذا الأمر وتذكر أن التسريبات أن الجيل القادم من النظارة سيحمل نفس تصميم الجيل الحالي مع بعض التعديلات على التصميم وإضافة جديدة.

وفقاً للمسرب Roland Quandt الجيل القادم من نظارة الواقع الإفتراضي Gear VR سيحمل موديل SM-R324 وستأتي بغطاء أمامي جديد مختلف عن الجيل الحالي لكي تكون قادرة على حمل هاتفي Galaxy S8 و S8+.

وذكر المسرب أن الجيل القادم من النظارة سيأتي بذراع للتحكم مثل نظارة الواقع الإفتراضي الخاصة بجوجل Daydream View والتي تجعل التحكم في المحتوى الذي يظهر أمامك أسهل.



أندرويد سامسونج galaxy s8 gear vr