In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تنفي إطلاق نسخة مُعاد تصنيعها من النوت 7

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/22/2017 4:07:00 PM
سامسونج تنفي إطلاق نسخة مُعاد تصنيعها من النوت 7

بالأمس ظهر تقرير يذكر أن سامسونج تنوي إطلاق نسخة مُعاد تصنيعها من هاتف Galaxy Note 7 في شهر يونيو في الدول النامية مثل الهند وفيتنام وهذه ليست المرة الأولى التي تظهر فيها تسريبات عن إطلاق سامسونج نسخة مُعاد تصنيعها من الهاتف.

بالأمس المتحدث الرسمي باسم سامسونج الهند نفى نية الشركة إطلاق نسخة من الـ Galaxy Note 7 مُعاد تصنيعها في الهند والشركة لن تنوي كذلك إطلاق النسخة في أوروبا أو أمريكا الشمالية وهو ما يعني أن الشركة قد لا تطلق هذه النسخة من الأساس.



أندرويد سامسونج galaxy note 7 Samsung