In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الآيفون القادم سيستغنى عن منفذ Lightning

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/28/2017 5:32:00 PM
الآيفون القادم سيستغنى عن منفذ Lightning

آبل ستقدم لنا خلال العام الحالي ثلاث هواتف آيفون وهما iPhone 7s و iPhone 7s Plus و iPhone 8 ورأينا الفترة السابقة العديد من التسريبات عن الثلاث هواتف واليوم ظهرت معلومات جديدة.

وفقاً لتقرير نشرته صحيفة وول ستريت جورنال آبل ستستغنى عن منفذ Lightning في الآيفون القادم وستتجه للإعتماد على منفذ USB Type C الموجود في الماك بوك وكذلك أغلب هواتف أندرويد في الوقت الحالي.

في الوقت الحالي غير واضح إذا كان آبل ستعتمد على المنفذ في iPhone 8 أو كل أجهزة آيفون التي سيتم إطلاقها العام الحالي ولكن بنسبة كبيرة ستعتمد على المنفذ في كل هواتف آيفون التي سيتم إطلاقها خلال 2017.

كذلك أكدت الصحيفة في تقريرها أن هاتف آيفون 8 سيأتي بشاشة OLED منحنية من على الجانبين.



آبل iPhone 8 apple آيفون 8