In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي قد تطلق ميزة Edge Sense

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/28/2017 7:04:00 PM
إتش تي سي قد تطلق ميزة Edge Sense

منذ فترة كان تسرب فيديو يعرض لنا ميزة قد تقدمها لنا إتش تي سي في أحد أجهزتها وهي ميزة تسمح لك بالقيام بالعديد من الأشياء من خلال حركات مختلفة تقوم بها على جوانب الهاتف مثل اللمس أو المسح من أعلى لأسفل وهكذا.

اليوم تسربت صورة من داخل إعدادات أحد هواتف إتش تي سي توضح وجود خيار جديد في الصورة المسربة منه الهاتف يُدعى Edge Sense ولا يوجد معلومات عنها ولكن قد تكون هي الميزة التي ذكرناها بالأعلى.



أو قد تكون إتش تي سي تنوي أن تقدم لنا هاتف بشاشة منحنية على الجانبين مثل هواتف سامسونج ويُمكنك القيام بعدد من المهام عن طريق حافة الشاشة على كل حال سننتظر ونرى ماذا ستقدم لنا HTC الفترة القادمة.



اتش تي سي htc Edge Sense