In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك تختبر ردود الفعل في الماسنجر

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/5/2017 1:51:00 PM
فيسبوك تختبر ردود الفعل في الماسنجر

فيسبوك كانت قدمت العام الماضي ميزة ردود الفعل وهي التي تُتيح لك إختيار وجه تعبيري مناسب للمشاركة عن طريق الوقوف على زرار الإعجاب أو الضغط المطول عليه على الهواتف الذكية ويبدو أن نفس الميزة قادمة للماسنجر.

وفقاً لموقع Techcrunch فيسبوك تختبر في الوقت الحالي ميزة ردود الفعل في الماسنجر حيث سيتواجد أيقونة صغيرة بجانب الرسالة المرسلة لك بمجرد الضغط عليها سيكون مُتاح لك إختيار وجه تعبيري من ضمن 7 وجوه تعبيرية من ضمنهم الإعجاب وعدم الإعجاب.

الموقع تواصل مع فيسبوك وبالفعل أكدت الشركة إنها تختبر هذه الميزة في الوقت الحالي على عدد صغير من المستخدمين وستصل قريباً للجميع.



فيسبوك فيسبوك ماسنجر Facebook Messenger شبكات إجتماعية