In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعرض النسخة الجديدة من Galaxy Note

بواسطة أحمد علاء 11/19/2012 6:13:00 AM

طرحت شركة سامسونج النسخة LTE من جهازها اللوحى Galaxy Note 10.1 و على عكس النماذج الأخرى فقد أتى الجهاز الجديد مع نظام أندرويد 4.1 جيلى بين الحديث العهد بالأسواق .

على الرغم من أن صانع الهاتف أكد على أن تحديث النظام إلى النسخة جيلى بين سيكون متاحاُ فى نظام Galaxy Note 10.1 و أولئك الذين ينوون شراء النسخة الجديدة لن يضطروا إلى الإنتظار بعد تلك الترقية .

بصرف النظر عن إن النسخة الجديدة لا تختلف كثيرا عن سابقتها إلا أن هناك توقع بأن يأتى بمعالج 1.4 جيجاهرتز رباعى النواة و ذاكرة عشوائية 2 جيجابايت و هارد ديسك تخزينى 16 أو 32 أو 64 جيجا بايت و يمكن التوسعة إلى أكثر من 64 جيجا بايت .

الجهاز الجديد من سامسونج سيكون متاحا فى الأيام القادمة .

المصدر