In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك تضيف ردود الفعل والإشارة للماسنجر

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/23/2017 5:11:00 PM
فيسبوك تضيف ردود الفعل والإشارة للماسنجر

بداية الشهر الحالي ظهرت تقارير تؤكد أن فيسبوك ستضيف ميزة ردود الفعل لتطبيق ماسنجر وبالفعل اليوم الشركة أعلنت عن بدأ وصول الميزة بجانب ميزة آخرى.

الأن في فيسبوك ماسنجر ستستطيع وضع وجه تعبيري على رسالة معينة مثل الوجوه التعبيرية التي تظهر لك على فيسبوك عند الضغط المطول على زرار الإعجاب في الهواتف أو الوقوف على زرار الإعجاب على أجهزة الكمبيوتر.

بجانب هذه الميزة هناك ميزة آخرى وهي الإشارة لشخص معين في المجموعات وسيتم إرسال تنبيه مباشر لهذا الشخص إنك قمت بعمل إشارة له في رسالة بحيث ينتبه أن هناك رسالة في حاجة له هو بالتحديد.

هذه المميزات الجديدة تصل لمستخدمي تطبيق فيسبوك ماسنجر على أندرويد و iOS تدريجياً.



فيسبوك فيسبوك ماسنجر Facebook Messenger Messenger