In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ميزة Stories تصل لتطبيق فيسبوك

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/28/2017 5:34:00 PM
ميزة Stories تصل لتطبيق فيسبوك

مازالت فيسبوك مستمرة في نقل أهم ميزة في تطبيق سناب شات وهي ميزة Stories حيث جلبت الميزة لتطبيق ماسنجر وإنستجرام وواتساب واليوم الميزة تصل لتطبيق فيسبوك نفسه.

ميزة Stories على فيسبوك تُتيح لك مشاركة صور وفيديوهات مع أصدقائك وستختفي بعد 24 ساعة مع إمكانية إضافة العديد من الفلترات والتأثيرات على الصور كذلك هناك ميزة Direct التي تسمح لك بمشاركة صورة أو فيديو مع صديق معين وتختفي بعد فترة من الوقت.



أيضاً هناك ميزة Facebook Camera التي تسمح لك بوضح تعديلات عديدة على الصور بعضها مستوحى من أفلام مثل Despicable Me 3 و Power Rangers و Alien: Covenant.



تصل هذه المميزات لتطبيق فيسبوك على أندرويد و iOS بشكل تدريجي.



فيسبوك Facebook Stories