In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الاصدار الثاني من Gmail يصل إلى iOS مع مزايا جديدة

بواسطة أحمد علاء 12/5/2012 6:04:00 AM

كشفت شركة جوجل اليوم عن تحديث جديد لتطبيقات iPhone و iPad يحمل تصميما جديدا ومميزات أكثر من التطبيق السابق ، وقالت جوجل: "مع الاصدار الثاني ستحصل على تصميم انيق واكثر سرعة بالاضافة إلى مجموعة من التحسينات من الصور مثل صور الملف الشخصي في الرسائل والرسوم المتحركة الجديدة".

Gmail
واضافت جوجل ان الاصدار يدعم تقنيات مثل الاكمال التلقائي اثناء الكتابة كما دعم التصحيح الاملائي وايضا يمكنك التعليق على التعليقات في Google+.
كما يمكنك الدخول إلى حساب جوجل والاستفادة من خدمة التزامن في كل خدمات جوجل، وقد عملت جوجل على هذا الاصدار لمدة ستة اشهر.

وبإمكانك تحميل التطبيق الجديد من هنا 

المصدر