In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج أنفقت على التسويق العام الماضي 10 مليار دولار

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/5/2017 3:19:00 PM
سامسونج أنفقت على التسويق العام الماضي 10 مليار دولار

وفقاً لأحدث البيانات إل جي أنفقت العام الماضي على التسويق 1.6 مليار دولار بزيادة نسبتها 15% مقارنة بعام 2015 أما سامسونج فأنفقت على التسويق العام الماضي 10.2 مليار دولار بزيادة نسبتها 24% مقارنة بعام 2015.

ويقول خبراء الصناعة أن جزء كبير من المبلغ الذي أنفقته سامسونج في التسويق كان موجه للهواتف الذكية وذلك لتسويق عدد من المنتجات مثل هاتف Galaxy S7 وللحفاظ على علامتها التجارية بعد مشكلة هاتف Galaxy Note 7.

بينما إل جي كان تركيزها الأكبر في تسويق الأجهزة المنزلية مثل التليفزيونات الخاصة بها وغيره ومتوقع أن تستمر سامسونج وإل جي في إنفاق مزيد من المال على التسويق خلال عام 2017.



سامسونج galaxy note 7 ال جي