In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تويتر يسمح لك بتحميل ارشيف تغريداتك

بواسطة أحمد علاء 12/17/2012 7:30:00 PM

 

وعد المدير التنفيذي لتويترDick Costolo” انه في الشهر الاخير من السنة سيتمكن مستخدموا تويتر بتحميل ارشيف تغريداتهم من اليوم الاول في تويتر ، وقد نُفّذ هذا الوعد اليوم لبعض مستخدمي تويتر.

المستخدمون الذين سمح لهم بذلك ، ارسل تويتر لهم رسالة بريدية تعلمهم بوصول الخدمة:

تويتر

وبإمكانك من خلال هذه الرسالة البريدية تحميل ارشيف تغريداتك في ملف مضغوط (.Zip) على جهازك ، وبمجرد استخراجها فستتمكن من مشاهدة جميع تغريداتك.

وقد نشر احد المستخدمين واجهة ارشيف التغريدات:

تويتر

ويحوي ملف ارشيف التغريدات على صفحة HTML تعرض فيها ارشيف تغريداتك ، وقد اعرب مستخدمون عن مخاوفهم من ان تكون ارشيف التغريدات مفتوح للجميع.

المصدر