In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيس بوك قد يضيف اعلانات فيديو لمدة 15 ثانية

بواسطة أحمد علاء 12/19/2012 6:19:00 AM

 

يبحث فيس بوك هذه الايام اضافة نوع جديد من الاعلانات على شبكتها الاجتماعية الاكثر استخداما في العالم ، وحسب مانشرته "AdAge" فإن فيس بوك قد يظهر اعلانات الفيديو لمليار مستخدم في شبكته ، وحسب ماقيل فإن فيس بوك سيضيفها لمستخدمي موقعه و مستخدمي تطبيقه في هواتف المحمول .

لكن الحقيقة هي ان فيس بوك ينوي تشغيل هذه الاعلانات تلقائيا ، لكن البعض اشار ان هذه الاعلانات ستضاف في الفيديو المرفوع على فيس بوك.

ويأتي هذا التحول لفيس بوك بعد اقراره تغيير سياسات Instgram حتى يمكنه الحصول على عائد منه ، ومع هذه الخطوة فإن فيس بوك يقرر استخدام كل منفذ لديه في جلب عائدات من مستخدميه ، وإذا نفذت هذه التغييرات فإن فيس بوك قد يستخدم بيانات مستخدميه لتوجيه الاعلان المناسب لهم.

المصدر