In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيس بوك يسمح للمستخدمين بإدراج الصور لمشاركة اسرع

بواسطة أحمد علاء 12/22/2012 10:13:00 PM

 

يعمل فيس بوك الآن على اضافة ميزة السحب والادراج لمفات الصور لمشاركتها بشكل أسهل وأسرع ، وهذا التحديث يلغي عملية متعبة في الغالب ، حيث تضطر تبحث عن ملف الصورة التي تريد مشاركتها.

ادراج صورة

ادراج صورة

وهذه الخدمة الآن متوفرة عن المستخدمين في صفحاتهم التي تعرض بشكل TimeLine ولكنها لم تضاف حتى الآن في صفحات فيس بوك ، وبدون هذه الخاصية فإن المستخدم يستغرق ما يقارب من 6 تنقلات حتى يرفع صورة من على جهازه ، لكن بهذه الطريقة ، فإن مشاركة الصور لاتحتاج سوى ادراجها.

المصدر