In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

المساعد M يصل لتطبيق فيسبوك ماسنجر

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/7/2017 11:31:00 AM
المساعد M يصل لتطبيق فيسبوك ماسنجر

في عام 2015 فيسبوك أعلنت عن مساعد سيتوفر داخل تطبيق ماسنجر يُدعى M واليوم الشركة أعلنت بشكل رسمي عن توفر المساعد M داخل تطبيق ماسنجر وسيتوفر في البداية لمستخدمي التطبيق في الولايات المتحدة وبعدها سيشق طريقه لمزيد من الدول.



المساعد M داخل تطبيق ماسنجر يشبه المساعد Google Assistant داخل تطبيق ألو حيث يعرف ما يدور في الدردشة بينك وبين صديقك ويقترح عليك بعض الأشياء مثل إرسال وجوه تعبيرية أو تذكير بالمواعيد أو مشاركة مكانك الحالي مع صديقك أو إرسال وإستقبال الأموال أو طلب أوبر أو Lyft وكذلك عمل تصويت داخل مجموعات الدردشة.



فيسبوك فيسبوك ماسنجر Messenger Messenger M