In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

89 % من الأباء يعتقدون ان ابنائهم يتأثرون بالعنف الموجود بالعاب الفيديو

بواسطة أحمد علاء 1/15/2013 7:21:00 AM

 

تؤكد الدراسات بالولايات المتحدة الامريكية ان 89% من الأباء يعتقدون ان ابنائهم يتأثرون بالعنف الموجود بالعاب الفيديو وقد أوضحت هذه الدراسات ان 75% من الإباء وجدوا صعوبة في حماية أبنائهم من هذا العنف الموجود بهذه الألعاب.

وكجزء من الدراسة عرض احد الأباء فيديو من لعبة HITMAN وقالوا ان هذه الفيديوهات غير لائقة للظهور على التلفزيون بالنسبة لأبنائهم.

وهذه دارسة أخرى أوضحت أن 60% من الإباء يقومون بمراقبة هذه الأفلام والألعاب والموسيقى ويعملون على ان لا تحتوى هذه الافلام او الالعاب على أى من مشاهد العنف او مشاهد غير لائقة .


المصدر