In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أبل تعمل على تطوير هاتفها الجديد iPhone 6

بواسطة أحمد علاء 1/19/2013 2:44:00 AM

 

تعمل الان شركة أبل على تطوير هاتف أي فون المقبل، وذلك وفقا لسجلات التطوير الخاصة بالشركة والتي اطلعت عليها مواقع مختصة بشؤون التكنولوجيا مثل "The Next Web".

افاد أحد مطوري أبل بأن الشركة تعمل على اختبار معدات تتعلق بهاتف أي فون المقبل "أي فون 6"، وبأنها تعمل على نظام تشغيل IOS 7، الذي يتوقع أن يزاح عنه الستار منتصف 2013.

وكانت أبل قد أصدرت هاتفي أي فون في العامين الماضيين خلال فصل الخريف، إلا أن ظهور أي فون الجديد في سجلات التطوير يوحي إلى تقريب تاريخ إطلاق الإصدار الجديد من هاتف أي فون.

يذكر أن هناك العديد من التوقعات التي تحدثت عن عزم أبل إطلاق هاتفها القادم تحت مسمى "أي فون 5S" خلال شهر يونيو أو يوليو من العام الجاري.


المصدر