In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الطلب المسبق على هاتف Galaxy S8 يحطم الأرقام القياسية

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/10/2017 2:29:00 PM
الطلب المسبق على هاتف Galaxy S8 يحطم الأرقام القياسية

سامسونج قامت بفتح الطلب المسبق على هاتف Galaxy S8 في كوريا الجنوبية يوم 7 أبريل ويبدو أن الهاتف سيحقق مبيعات قياسية كما توقعت سامسونج.

وفقاً لتقرير ظهر اليوم الطلب المسبق على هاتف Galaxy S8 في كوريا الجنوبية وصل إلى 550 ألف نسخة في يومين فقط وبهذا يكون الهاتف حطم الرقم القياسي الذي حققه هاتف Galaxy Note 7 والذي كان 400 ألف طلب.

كذلك هذا الرقم أكبر 5 مرات ونصف من الرقم الذي حققه هاتف Galaxy S7 ويُذكر أن الهاتف سيتوفر في بعض الدول يوم 21 أبريل وسيتوفر في مصر يوم 25 أبريل وسيتوفر في دول آخرى بداية شهر مايو.



سامسونج galaxy s7 galaxy note 7 galaxy s8