In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل قد تستثمر في إل جي لتصنيع شاشات OLED منحنية لهاتف Pixel 2

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/10/2017 2:51:00 PM
جوجل قد تستثمر في إل جي لتصنيع شاشات OLED منحنية لهاتف Pixel 2

جوجل تستخدم في هواتف Pixel و Pixel XL شاشات AMOLED من تصنيع العملاقة الكورية سامسونج ولكن يبدو أن عملاقة البحث تريد الإعتماد على شريك آخر في الجيل القادم من أجهزة Pixel.

وفقاً لتقرير ظهر اليوم جوجل عرضت على إل جي إستثمار 880 مليون دولار لتصنيع الشاشات الـ OLED المنحنية وذلك لإستخدام هذه الشاشات في الجيل القادم من أجهزة Pixel ويذكر التقرير أن جوجل قد تزيد المبلغ وذلك لكي تضمن تصنيع كميات كافية من الشاشات الـ OLED المنحنية للجيل القادم من أجهزة Pixel.

إل جي مازالت تدرس وتفكر في العرض حتى وقتنا الحالي.



جوجل Pixel ال جي بيكسل