In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي باعت 5 مليون نسخة من هاتف Mate 9

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/13/2017 3:52:00 PM
هواوي باعت 5 مليون نسخة من هاتف Mate 9

هواوي كانت أعلنت عن هاتف Mate 9 في شهر نوفمبر الماضي وتوفر الهاتف للبيع في شهر ديسمبر وبالأمس أعلنت الشركة إنها تمكنت من بيع 5 مليون نسخة من الهاتف في أول 4 شهور من توفره للبيع.

هذا الرقم يشمل كل نسخ هاتف Mate 9 حيث يتوفر من الهاتف ثلاث نسخ وهما النسخة العادية والنسخة الـ Pro ونسخة Porsche Design وقالت هواوي أن مبيعات الهاتف أعلى من مبيعات هاتف Mate 8 في نفس المدة بنسبة 36%.

هواوي كذلك أعلنت أن هاتف P9 الذي تم إطلاقه في أبريل 2016 وصلت مبيعاته إلى 12 مليون نسخة حتى وقتنا الحالي وهو أول هاتف للشركة يصل لهذا الرقم ومبيعاته أعلى من مبيعات هاتف P8 بنسبة 152%.



هواوي mate 9 Huawei P9