In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج وكوالكوم يبدأوا العمل على معالج هاتف Galaxy S9

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/24/2017 3:35:00 PM
سامسونج وكوالكوم يبدأوا العمل على معالج هاتف Galaxy S9

لم يمر سوى أيام قليلة على إطلاق هاتف Galaxy S8 في الأسواق والأن ظهرت تقارير تذكر أن سامسونج وكوالكوم بدأوا العمل على معالج هاتف Galaxy S9.

يقول التقرير أن سامسونج وكوالكوم بدأوا العمل على معالج Snapdragon 845 الذي قد نراه في هاتف Galaxy S9 ويذكر التقرير أن شركة TSMC قد تكون هي المصنعة لشريحة المعالج بدلاً من سامسونج التي قامت بتصنيع شريحة معالج Snapdragon 835.

يُذكر أن شركة TSMC ستكون هي المسئولة عن تصنيع شريحة معالج آبل A11 التي سنراها في هواتف آيفون التي سيتم الكشف عنها خلال العام الحالي.



سامسونج كوالكوم galaxy s9 Snapdragon 845