In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مشكلة في iOS تجعل الآيفون يتوقف عن العمل

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/25/2017 3:55:00 PM
مشكلة في iOS تجعل الآيفون يتوقف عن العمل

مشكلة جديدة تم إكتشافها في نظام iOS تجعل هاتفك يتوقف عن العمل ولكنها لا تعتبر مشكلة كبيرة لإنها لا تحدث من تلقاء نفسها بل يجب على المستخدم أن يقوم بها بنفسه.

المشكلة تحدث عندما يقوم المستخدم بإختيار أحد الإختيارات من منطقة التحكم السريع في الإعدادات وفي نفس الوقت يضغط على إختيارات Night Shift و AirDrop مما يعني إنه يجب الضغط على الثلاث خيارات مرة واحدة.

بعد ذلك سيتوقف الجهاز عن العمل ولن يستجيب لأي شئ وقد يقوم بعمل تحديث تلقائياً ويعمل مرة آخرى بدون مشاكل وقد تحتاج أن تقوم بعمل إعادة تشغيل للجهاز لكي يعمل مجدداً ويُمكنك مشاهدة الفيديو الموجود بالأسفل لكي تتعرف على المشكلة بشكل أكبر.



آبل iOS آيفون