In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي تقترب من آبل وسامسونج المسيطرة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/28/2017 4:23:00 PM
هواوي تقترب من آبل وسامسونج المسيطرة

وفقاً لتقرير IDC سامسونج مازالت مستحوذة على سوق الهواتف الذكية عالمياً حيث باعت الشركة في الربع الأول من العام الحالي 79.2 مليون هاتف ذكي وتستحوذ على 22.8% من السوق خلال الربع الأول من عام 2017.

آبل تأتي في المركز الثاني حيث باعت 51.6 مليون هاتف وتستحوذ على 14.9% وفي المركز الثالث تأتي العملاقة الصينية هواوي والتي قد تزيح آبل من المركز الثاني قريباً حيث باعت 34.2 مليون هاتف ذكي وتستحوذ على 9.8%.

كذلك هناك ضغط على الثلاثة الكبار من الشركات الصينية أوبو وفيفو وذلك بسبب المبيعات الجيدة لكلا الشركتين في الصين حيث تأتي الأولى في المركز الرابع حيث باعت 25.6 مليون هاتف ذكي وتستحوذ على 7.4% والثانية في المركز الخامس حيث باعت 18.1 مليون هاتف وتستحوذ على 5.2%.



سامسونج آبل هواوي