In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ردود الفعل تصل للتعليقات في فيسبوك

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/5/2017 11:36:00 AM
ردود الفعل تصل للتعليقات في فيسبوك

بداية العام الماضي فيسبوك أعلنت عن توفر ميزة ردود الفعل على المشاركات بحيث يُمكنك وضع ردود فعل مختلفة غير الإعجاب على كل مشاركة وذلك من خلال الضغط المطول على زرار الإعجاب من على الأجهزة المحمولة أو الوقوف على زرار الإعجاب على الحواسب.

بالأمس فيسبوك أعلنت عن توفر ردود الفعل كذلك للتعليقات وطريقة إستخدامها على التعليقات هي نفس طريقة إستخدامها مع المشاركات حيث يُمكنك وضع رد فعل على التعليق من خلال الضغط المطول على زرار الإعجاب من على الأجهزة المحمولة أو الوقوف على زرار الإعجاب من على الحواسب.



فيسبوك facebook