In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس تؤكد مجدداً إطلاق هاتف OnePlus 5 في الصيف

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/8/2017 3:42:00 PM
ون بلس تؤكد مجدداً إطلاق هاتف OnePlus 5 في الصيف

منذ أيام قليلة ذكرت شركة ون بلس لموقع The Verge أن اسم رائد الشركة القادم سيكون OnePlus 5 وسيتم الإعلان رسمياً عن الهاتف في الصيف ومتوقع أن الإعلان عنه يكون في نهاية شهر يونيو أو بداية شهر يوليو.

واليوم الحساب الرسمي لشركة ون بلس على موقع التدوين الصيني Weibo نشر صورة تشويقية مكتوب عليها Hello 5 وتشوق الشركة للإعلان عن هاتف OnePlus 5 وهو تأكيد آخر منها على اسم الجهاز.

بجانب ذلك كتبت في التدوينة جملة “Hey Summer! Give me five!” وهو تأكيد آخر من الشركة إنها ستعلن رسمياً عن هاتف OnePlus 5 في الصيف.

هاتف OnePlus 5 متوقع أن يأتي بشاشة قياسها 5.5 بوصة بدقة 1080p ومعالج Snapdragon 835 ورامات بحجم 6 جيجا بايت وكاميرتين في الجهة الخلفية وبطارية بقوة 3,600 ميلي أمبير.



ون بلس OnePlus oneplus 5