In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت: لن يكون هناك Surface Pro 5

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/8/2017 3:50:00 PM
مايكروسوفت: لن يكون هناك Surface Pro 5

مايكروسوفت لديها حدث في الصين يوم 23 مايو متوقع أن تعلن خلاله عن جهاز جديد وكان يتوقع البعض أن تعلن الشركة عن جهاز Surface Pro 5 ولكن الشركة أكدت اليوم إنها لن تعلن عن هذا الجهاز قريباً.

رئيس قسم الأجهزة في مايكروسوفت Panos Panay أكد أن الشركة غير مستعدة في الوقت الحالي لإطلاق جهاز Surface Pro 5 وذكر إنهم لن يقوموا بالإعلان عن الجهاز إلا بعد التأكد أن الجهاز سيقدم نقلة كبيرة في سلسلة Surface وأضاف أن الشركة تريد أن يأتي الجهاز بتغيير هادف وضخم.

مايكروسوفت قد تقدم لنا يوم 23 مايو نسخة جديدة من جهاز Surface Pro 4 بمعالج أحدث ولن يكون هناك تغييرات كبيرة في الجهاز.



مايكروسوفت Surface Pro 5 سيرفس برو 5