In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستعتمد على إل جي في تقنية التعرف على الوجوه في هاتف آيفون 8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/11/2017 3:57:00 PM
آبل ستعتمد على إل جي في تقنية التعرف على الوجوه في هاتف آيفون 8

رأينا الفترة السابقة عدد كبير من التسريبات عن هاتف آبل المنتظر آيفون 8 وتنوي الشركة تقديم تقنية التعرف على الوجه في الهاتف بتقنية ثلاثية الأبعاد.

 

اليوم ظهر تقرير يذكر أن إل جي ستورد لشركة آبل وحدات الكاميرا الأمامية الخاصة بتقنية التعرف على الوجه التي سيتم إستخدامها في هاتف آيفون 8 وستأتي هذه الكاميرا بتقنية ثلاثية الأبعاد لكي تكون أكثر دقة في التعرف على الوجه مقارنة بتقنية 2D التي تستخدمها سامسونج في هاتف Galaxy S8.

 

يُذكر أن إل جي كانت هي الموردة لوحدات الكاميرتين في هاتف iPhone 7 Plus وكذلك هي المصنعة لوحدات الكاميرتين في هاتف G6.



آبل iPhone 8 ال جي آيفون 8