In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy Note 8 سيأتي بكاميرتين مع تقريب 3X

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/16/2017 12:17:00 PM
هاتف Galaxy Note 8 سيأتي بكاميرتين مع تقريب 3X

الفترة السابقة ظهرت بعض التسريبات التي تتحدث عن هاتف سامسونج Galaxy Note 8 وذكرت هذه التسريبات أن الهاتف سيأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية وشاشته قد تكون بقياس 6.3 بوصة.

 

اليوم وكالة The Korea Herald نشرت تقرير تذكر فيه أن هاتف Galaxy Note 8 سيأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية الأساسية ستكون بدقة 12 ميجا بيكسل واسعة الزاوية والثانية بدقة 13 ميجا بيكسل وستكون مهمتها عمل تقريب بصري يصل إلى 3X بدون التأثير على جودة الصورة.

 

أيضاً ذكر التقرير أن سامسونج كانت تنوي وضع كاميرتين في الجهة الخلفية في هاتف Galaxy S8 ولكنها تراجعت عن هذا الأمر حتى لا تكون تكلفة الهاتف عالية.



سامسونج Samsung galaxy note 8