In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إنستجرام تسرق ميزة جديدة من سناب شات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/16/2017 5:36:00 PM
إنستجرام تسرق ميزة جديدة من سناب شات

إنستجرام المملوكة لفيسبوك كانت وفرت منذ فترة ميزة Stories وهي نفس الميزة المتواجدة في تطبيق سناب شات وأستطاعت الميزة أن تتخطى عدد مستخدمي سناب شات وذلك بفضل عدد مستخدمي التطبيق الكبير.

 

اليوم إنستجرام قامت بجلب ميزة آخرى من مميزات سناب شات إلى تطبيقها على أندرويد و iOS وهي ميزة فتلرات الوجوه حيث أصبح بإمكانك وضع فتلرات على الوجوه مثل الأرنب أو الكوالا أو غيره من الفلترات حيث يتوفر 8 فلترات مختلفة.

 

الفلترات يُمكن إستخدامها مع الصور أو الفيديوهات في ميزة Stories ويصل التحديث الجديد لتطبيق إنستجرام الذي تتوفر فيه هذه الميزة لكل مستخدمي التطبيق على أندرويد و iOS بشكل تدريجي.



سناب شات انستجرام Instagram Snapchat