In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس ستتعاون مع DxO لتحسين كاميرا OnePlus 5

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/18/2017 3:29:00 PM
ون بلس ستتعاون مع DxO لتحسين كاميرا OnePlus 5

ون بلس كانت أكدت من قبل أن هاتفها القادم سيُطلق عليه اسم OnePlus 5 واليوم أكدت الشركة الاسم مرة آخرى في بيان تم نشرها على منتداها الرسمي.

 

ون بلس ذكرت في البيان الذي نشرته اليوم إنها ستعمل على تحسين كاميرا هاتف OnePlus 5 وذلك من خلال العمل مع DxO الشركة المتخصصة في مراجعة الكاميرات وكاميرات الهواتف الذكية.

 

يُذكر أن هاتف OnePlus 5 متوقع أن يأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية ومتوقع أن يرتفع سعره إلى 600 دولار أو أعلى قليلاً من ذلك بسبب التصميم الجديد الذي سيأتي به الهاتف والمكونات الأفضل.



ون بلس OnePlus oneplus 5 ون بلس 5