In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس تكشف عن مكان قارئ البصمة في هاتف OnePlus 5

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/24/2017 5:15:00 PM
ون بلس تكشف عن مكان قارئ البصمة في هاتف OnePlus 5

تستعد ون بلس في الوقت الحالي للإعلان عن هاتفها الرائد OnePlus 5 قريباً جداً وقد نراه الشهر القادم ومتوقع أن يأتي الهاتف بكاميرتين في الجهة الخلفية واليوم الشركة كشفت عن مكان قارئ البصمة في الهاتف.

 

وفقاً للرئيس التنفيذي للشركة Pete Lau هاتف OnePlus 5 سيأتي بقارئ للبصمة في الجهة الأمامية مدمجة مع زرار الـ Home مثل هواتف OnePlus 3 و OnePlus 3T.

 

يُذكر أن ون بلس كانت أعلنت أيضاً إنها ستتعاون مع DxO لتحسين الكاميرا في هاتف OnePlus 5 ومتوقع أن يرتفع سعر الهاتف ليصل إلى 600 أو 650 دولار وذلك بسبب التصميم الجديد والمكونات الأحدث التي سيتم إستخدامها في الهاتف.



ون بلس oneplus 5 ون بلس 5