In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس: فرصة أخيرة لشراء هاتف OnePlus 3T

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/25/2017 7:58:00 PM
ون بلس: فرصة أخيرة لشراء هاتف OnePlus 3T

ون بلس تستعد للإعلان عن هاتفها الرائد OnePlus 5 وكشفت الشركة خلال الأيام الماضية عن بعض مميزات ومواصفات الهاتف ويبدو أن الإعلان عن الهاتف أقترب جداً خصوصاً بعد بيان الشركة اليوم.

 

ون بلس ذكرت على منتداها الرسمي أن هاتف OnePlus 3T لم يعد متوفر منه إلا نسخ قليلة لذلك من يريد الحصول على الهاتف يحاول الحصول عليه سريعاً لإنه قريباً جداً لن يكون متوفر للبيع مرة آخرى وهذا الأمر قد يعني أن الشركة تستعد للإعلان عن هاتف OnePlus 5 قريباً وتريد التركيز عليه فقط.

 

بجانب ذلك الشركة طمئنت مستخدمي هاتفي OnePlus 3T و OnePlus 3 وذكرت أن كلاهما سيستمر في إستقبال التحديث وليس معنى عدم توفرهم للبيع أن التحديثات سيتم إيقافها.



ون بلس OnePlus 3T OnePlus 3