In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تعمل على معالج للذكاء الإصطناعي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/28/2017 3:40:00 PM
آبل تعمل على معالج للذكاء الإصطناعي

آبل ستقدم لنا هذا العام ثلاث هواتف آيفون وهما iPhone 7s و iPhone 7s Plus و iPhone 8 والأخير متوقع أن يأتي بكاميرا أمامية بمستشعر 3D لتقنية التعرف على الوجه.

 

ونشرت Bloomberg مؤخراً تقرير تذكر فيه أن آبل تعمل على معالج مخصص للذكاء الإصطناعي يُدعى Apple Neural Engine وسيكون مهمته تحسين مميزات التعرف على الوجه والصوت وكذلك تحسين عمر البطارية لأن هذه المهام أصبحت على معالج خاص بها منفصل عن المعالج الرئيسي للجهاز.

 

حتى الأن لا توجد معلومات إذا كان هذا المعالج سيكون جاهز للإعتماد عليه في آيفون 8 أم لا ولكن بنسبة كبيرة قد نراه في الهاتف.



آبل iPhone 8 آيفون 8