In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ظهور جديد للنسخة المعاد تصنيعها من هاتف Galaxy Note 7

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/29/2017 3:00:00 PM
ظهور جديد للنسخة المعاد تصنيعها من هاتف Galaxy Note 7

سامسونج ستعلن قريباً عن النسخة المعاد تصنيعها من هاتف Galaxy Note 7 والمتوقع أن يُطلق عليها اسم Galaxy Note 7R أو Galaxy Note FE وكنا رأينا من قبل صورة مسربة للهذه النسخة واليوم ظهرت صورة جديدة.

 

الصورة التي تسربت اليوم يظهر فيها الهاتف من الجهة الأمامية والخلفية ولا يوجد أي إختلاف في التصميم عن النسخة التي تم سحبها من السوق بسبب مشكلة البطارية ولكن يوجد بالخلف في الأسفل حرف R ويرمز الحرف لكلمة Refurbished أي مُعاد تصنيعه.

 

الهاتف متوقع أن يأتي ببطارية قوتها 3,200 ميلي أمبير وسيعمل بنظام أندرويد 7.0 نوجا وباقي المواصفات كما هي وسعره قد يكون 620 دولار ومتوقع أن يتم الإعلان عنه الشهر القادم ومازال لا توجد معلومات عن الدول التي سيتوفر فيها الهاتف.

 



سامسونج galaxy note 7 Galaxy Note 7R Galaxy Note FE