In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج قد توفر نسخة جديدة من هاتف Galaxy S8+

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/1/2017 2:36:00 PM
سامسونج قد توفر نسخة جديدة من هاتف Galaxy S8+

سامسونج توفر في الوقت الحالي 5 ألوان من هاتفي Galaxy S8 و S8+ وهما الأسود والذهبي والبنفسجي الفاتح وفضي وأزرق واليوم ظهرت تسريبات أن الشركة قد تضيف لون جديد لهذه الألوان.

 

وفقاً للصورة التي تسربت اليوم سامسونج قد تطلق نسخة من هاتف Galaxy S8+ باللون الوردي مع الذهبي ولكن إحتمال كبير أن تكون هذه الصورة غير صحيحة ووفقاً لموقع SamMobile الأجزاء الموجودة حول أطراف الكاميرا في الصورة قد توضح أن هذه صورة لنسخة هاتف S8+ بلون آخر وتم وضع اللون الوردي مع الذهبي عليها.

 

 

على كل حال سننتظر ونرى إذا كانت سامسونج ستقدم لنا لون جديد من هاتفي Galaxy S8 أو S8+ أم لا.

 



سامسونج galaxy s8 galaxy s8 plus