In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستعلن عن مدير للملفات مع iOS 11

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/5/2017 3:10:00 PM
آبل ستعلن عن مدير للملفات مع iOS 11

آبل لديها اليوم مؤتمر المطورين WWDC 17 وستعلن الشركة خلاله عن الإصدار الجديد من نظام iOS وهو iOS 11 ومتوقع أن يأتي النظام بعدد من التغييرات الكبيرة.

 

وقبل ساعات قليلة من بداية مؤتمر WWDC 17 ظهر على متجر تطبيقات iOS تطبيق يُدعى Files وهو تطبيق سيكون مخصص لإدارة الملفات وسيكون متوافق مع iOS 11 فيما أعلى وسيتوفر لآيفون وآيباد.

 

 

ولكن مباشرةً ما تم حذف التطبيق من على متجر تطبيقات iOS وكما ذكرنا متوقع أن يتم الإعلان رسمياً عن التطبيق خلال أحداث مؤتمر المطورين.

 

بجانب ذلك تسربت صورة توضح أن آبل ستقدم لنا ميزة جديدة وهي سحب الملفات من تطبيق لنقلها إلى آخر وهذه الميزة ستكون متوفرة مع إصدار iOS 11 لأجهزة آيباد فقط في الوقت الحالي.

 



آبل WWDC17 WWDC 17 ios 11